Vitsi tää päivä alko hyvi. Mun piti mennä Sasun työ Ulvilaan ja silleen. No sitten Sasu ilmottaa etten voi sittenkää tulla niille -.- Vitun hienoo.. Istun ny sit koko päivän kotona koneella että onko ny sitte kivaa hä?

I'm coming home,
I've been gone for far too long.
Do you remember me at all?
I'm leaving,
Have I've fucked things up again.
I'm dreaming,
Too much time without you spent.

Oon täs miettiny et oonko oikeesti iha hirvee ihmine ku mua ei voi esitel omil porukoil? Miks jätkän selitys on aina et "Mun porukat on vaa nii hirveet"? Ei mee mulla enää läpi. Mul kyl sanottii ettei vika oo mussa vaa jätkä on tyhmä. Voihan se tietty näinki olla en tiiä.. Siltiki ärsyttää...

Oon ny päättäny etten sotkeudu enää toisten elämään. Ne osaa kyllä sotkee asiansa iha ilma muaki. Ja jos ne tekee elämästää yhtä helvettiä ni mitä mä siitä? Se on niide elämä ei mun. Mut jos se alkaa menee perseelleen niitten takia ni sitte kyl puutun asiaan.

Sain tänää työkengät ! Jeejjee eikä maksanu ku 59 € mut isi makso =) Vittu mun pitää hankkii joku 35 € maksava kirja.. Mistäs mä sellasen rahan revin huomiseks... -.- Vittu kyllä on taas hyvä päivä...