Voi elämä ku osaa ihmistä väsyttää vaik on nukkunu iha sairaan pitkään. Koulun syytä kaikki =D Piti tänää mennä tallille mut sit en päässykkää ku pitää mennä äitin tykön käymää ja sillee =/

Heheheee ny on kouluun kaikki muut kirjat paitti se yks mikä tilataan koulun kautta. Meen vararikkoon ku ostan sitte niitä oikein kunnon kirjoja. Mun piti eilen ostaa leginssit (joo en osaa kirjottaa sitä) kouluu varten et saisin ne ain työhousujen alle ku farkut tekee niistä pikkase liian tiukat perseen kohalta =DD

Mitäs sitten muuta... Ainii mun pitää varmaan oppimaan pitämään suuni välil kiinni ku muuten kaikki pia vihaa mua. Sanoin yhtä jätkää tyhmäksi ja se suuttu mulle. Ei pystyny tulee yhteen paikkaan ku mä olin siellä. Sitte vielä sano mulle et se ei tullu sen takia ku se luuli et MÄ vihaan sitä. Joopa joo on jätkällä hyvät selitykset.. No ny me ollaan jotenki kavereita vielä vaikka sitä ei näytä paskaakaan kiinnostavan jos sille puhuu jotai tosiasioita. Se on ihmisessä tosi raivostuttavaa jos toinen yrittää puhuu jostai tärkeest ja toine kattoo sellasil "siis puhuks sä mulle?" ja "ei vois vähempää kiinnostaa" ilmeil. Se on NIIIIIIN raivostuttavaa!! Noh ehkä vaa kaikki ihmiset ei tajuu sitä tai sitten ne on vaa nii täynnä itteensä...

Suhteetki on iha ihme juttu. Siis mitä järkee on suhteessa jossa toista ei näytä kiinnostavan yhtään toisen asiat? En ymmärrä lainkaan... Ei sais ripustautua vaan yhteen tyyppiin jos huomaa ettei toista kiinnosta. Se on oikeesti välillä tosi säälittävää katteltavaa ku toinen tietää ettei suhteesta voi tulla enää mitää mut roikkuu siinä silti.. Ihmiset älkää roikkuko sellasessa suhteessa mistä ei voi enää tulla mitään! Mikään ei välttämättä kestä ikuisesti koittakaa ny ymmärtää se. Joskus on vaa parempi päästää irti. Älkää ny luulko et yritän tässä erottaa ihmisii toisistaa koska sitä en yritä. Jotkut parit vaan on sellasia että niille tarvii sanoo suoraan ettei juttu toimi. Mut jos tykkää elää sillai et poraa toisen perään ni mikäs siinä. Onnea vaan sitten niille.

Mutta meiti tästä häipyy tekemään jotain tähdellisempää. Pärjäilkää! =)